سرخط خبرها

گل‌محمدی در اندیشه یک پایان باشکوه در پرسپولیس| خداحافظی با دبل!

  • کد خبر: ۱۶۱۶۸۶
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
گل‌محمدی در اندیشه یک پایان باشکوه در پرسپولیس| خداحافظی با دبل!
شنیده می شود یحیی گل‌محمدی تصمیم دارد در صورتی که با پرسپولیس دبل کند، از این تیم جدا شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی روزهای سختی را در این فصل پشت سر گذاشته و حالا در آستانه فتح ۲ جام با پرسپولیس است. او که ۲ بار با پرسپولیس قهرمان لیگ شده و این تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برده، فصل گذشته بارها مورد انتقاد قرار گرفت چون استقلال قهرمان لیگ شده‌بود و بدون شکست با فرهاد مجیدی ۳۰ بازی را پشت سر گذاشت.

یحیی که هر بار با پرسپولیس جام گرفت، سایه برانکو را روی سرش احساس کرد، این بار تصمیمی بزرگ گرفته و می خواهد پس از فتح همزمان لیگ و حذفی، با دبل و با وجود اینکه یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، از این تیم جدا شود.

گل‌محمدی به نزدیکانش گفته دیگر دوست ندارد در صورتی که با پرسپولیس قهرمان هر ۲ جام شود فعلا روی نیمکت این تیم بنشیند. او گفته قهرمانی‌های قبلی را باز هم به نام برانکو زدند و گفتند که من تیم او را به جام رسانده ام، اما این بار ۰ تا ۱۰۰ تیم را خودم بستم و دیگر کسی نمی تواند موفقیتم را به نام کس دیگری بزند.

 

از ما نشنیده بگیرید اما پیشنهاد هنگفت و نزدیک به ۱۰۰ میلیاردی گل‌گهر برای ۲ فصل، دلیل اصلی گل محمدی برای جدایی از پرسپولیس است. یحیی همچنین از سرنوشت مجیدی هم درس عبرت گرفته و می‌خواهد اگر دبل کرد، با سری بالا از پرسپولیس جدا شود تا هر وقت اراده کرد، نامش به عنوان آلترناتیو در جمع سرخپوشان مطرح شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->